Cairo , Egypt +01508281514 darr@elsayad121216.com

القصة الثالثة والأخيرة نسور مغرورة الفصل التاسع عشر

مازن بدهشة *نجوان تبتسم وهي حاطه رجل عرجل*ايه اتصدمت بشوفتي قدامك مازن بعصبيه *انتي ايه اللي جابك ماكفاك اللي حصل من سنتين وراكي اني مصيبة هي *مصيبة ايه مازن *نجوان علشان مانضحكش على بعض انا بعرفك من قبل ماتتجوزي عمي ظافر وانتي مابتجليش غير ووراكي كومة مصايب تقوم وتحط ايدها بكتفو *تعرف يامازن بيعجبني فيك ذكاءك بس مافيك تقول كومة مصايب هي مصيبه واحدة وجيت عايزاك تساعدني فيها مازن *ايوه كدا تعالى سكه ودقري مصيبة ايه اللي وراكي تنتكي بضهرها عالكرسي وهي واقفه *هي مش مصيبه هو كل القصة اني قتلت جوزي جيت عايزه منك تساعدني مازن بصدمه *انتي بتقولي ايه وهي مربعه ايديها وبكل برود *اهو اللي حصل جوزي طلع ندل وقتلتو مازن بعصبيه وغضب وعيونو بطق شرار *قصدك عشيقك اللي هربتي معاه وتركتي ظافر وبعدين انتي ايه الجرأة الي عندك دي جايه بعد كل العملتيه وم خايفه... وشنو بكل بقاحة تقولي لي انك قتلتي جوزك... وايه كمان عايزه مني انا مازن مهران ساعدك...ساعد مين مجرمه وبعدين شنو جاياني بكل صراحة تقولي لي جريمتك مش خايفه بلغ عنك تقوم وتحط ايدها بكتفو *لا لا كدا انت بتخيب أملي فيك مازن _هو انت مابتعرفني اني انا مابخطي خطوه غير لما كون حاسبة حسابها واضمن النتائج من كل زاوية وبعدين ياعم انت ايه عملي فيها انك الملاك البريئ وانت الشيطان بيستحي من أفعالك انا وانت بنفس المركب وإذا انا بغرق مش هغرق لوحدي انا هغرق الكل مازن بصدمه *انتي قصدك ايه اسر يجري بسرعة وهو بيصرخ هند ويشيلها من عالارض بين ايديه ويجو ستو واسيل واختها جري على صراخ اسر اسيل بدهشة *هو حصل ايه اسر وهو جاري بسرعة عالسيارة وهي بين ايديه *مابعرف بس الظاهر انها حاولت تنتحر ستو بلهفة *اسمع يااسر هي البنت لو حصلها حاجة ذنبها برقبتك اسيل بتوتر *مش وقتو الكلام ده ياستي اسيل ركبت السياره وهي بتحط راس هند عرجليها وأسر يسوق بسرعة زي المجنون وهو بيلوم حالو انا السبب بكل هاد ياريت سبتها مع ميسون ماكان حاولت تنتحر. اسيل *خلص يااسر هي هطيب انت ماتزعل نفسك انت مالك ذنب. وبعد مرور قليل من الوقت اسر يدخل المستشفى وهو حامل هند بين ايديه والحزن مرسوم على كل ملامح وشو وبسرعة الدكتور أشار ليه يدخله الغرفه وهو يبقى بره. نجوان بخبث ووقاحة واستفزاز *قصدي ايييه قصدي أن انا بعرف العلاقة اللي بينك وبين هند. مازن يبلع ريقه *هند مين وانتي بتخرفي بتقولي ايه. اسر واقف جنب الحيطه وهو بيلوم نفسو وعيونو فيها حزن كبير *انا السبب اي انا السبب ستي مع حق لو حصلها شي هكون انا المسؤول اسيل وهي حاطه ايدها بكتفو *أهدى يااسر هي هتكون بخير يطلع الدكتور وأسر بلهفة *طمني دكتور كيفها مرتي الدكتور بابتسامة *اهدو اهدو المريضة بخير ماتخفوش قدرنا نلحقه اسر ياخد شهيق عميق ويزفره بقوة يرح نفسه من الهم الذي كان يحس به الدكتور *ومشان طمنكم اكتر الطفل كمان بخير وفجأة تغيرت ملامح اسر *طفل ايه الدكتور *هو وانتو متعرفوش اني المدام حامل وفي شهر التالت صار اسر مدهوش من حكي الدكتور نجوان *هو ايه اللي هند مين هند مرات صاحب عمرك زمان وعدوك الدود اليوم _هند اللي حامل منك شوف انا اعرف عنك حاجات قد ايه حاجات ماحدا بيعرفه بس لو اتكشفت هتحطكم كلكم في معجنه وقف مازن مصدوم ماعارف يرد بايه ونجوان لسه مكمله خباثه *تساعدني ولا تحب قول لأسر انو زواجو من هند خطه مدبره ويالي الروعه لما يعرف مضمون الخطه انا متأكده ماهيتردد لحظة في انو يقتلكم

Get In Touch

Cairo , Egypt

darr@elsayad121216.com

+01508281514