Cairo , Egypt +01508281514 darr@elsayad121216.com

القصة الثالثة والأخيرة نسور مغرورة الفصل الثامن عشر

هند *مين اللي بيخبط ياميسون اسر بدهشة *هند اي هاد صوتها لهند ميسون بتجري عليهم مفزوعه *اسكتي اسكتي هاد اسر هند تقوم بخضه*يالهوي اسر وفجأة تسمع صوت خبط الباب عم بزيد مع صراخ اسر *هند افتحي انا بعرف انك هون مازن بغضب ماشي عالباب وبسرعة هند تمسك ايدو وقلبها بيدق بسرعه من الخوف تهز براسها *لا يامازن اوعى تفتح انت لو شافك هون هتبقى مصيبة ميسون *اي يامازن هي مش ناقصة لانو وجودها معاي هون وهو مصيبة بحدي ذاتو لانو مانعها انها تشوفني هند بدموع *مشان خاطري بلاش وأسر مكمل خبط ورزع في الباب زي المجنون *هند افتحي احسن ماكسر الباب ميسون عقلي صاحبتك احسن ماوالله طين عيشتها وعيشتك مازن ياخد شهيق ويزفره بقوة *بس مشان خاطرك بس هاد المجنون لو حاول يعمل معاكي اي حاجة انا مستحيل اسكت هند *امسك أعصابك مشان نقدر نكمل الخطه ميسون* ادخل اتخبى جوه في الغرفه فات مازن لجواة الغرفة وهند تمشي عالباب وهي هتموت من الخوف وتوقف وتبلع ريقها وتفتح ويدخل اسر هاجم عليها زي المجنون مسكها من شعرها وهو بيقولها *هو انا قلت لك ايه مش قلت لك بلاش تلتقي فيها وهو بيشد على شعرها جامد *قولتك ولا ماقولتك هند مرعوبه ودموعها بتنزل موجوعه من قبضة اسر *اي اي قولت لي اسر وملامح وشو كلها غضب *طب ليه مادام قولتك بتكسري كلامي ليه مازن يقبض بقوة عالباب وهو بيشوف هند بهالحالة باايد اسر وميسون تجري عليه بسرعه تمسك ايدو*اسر ابوس ايدك كفاية كفاية هي غلطة اسر يدفعه *انتي اطلعي منها مالك علاقة اسر يدفع هند لبراة الشقه وهو يمشي وراها*امشي قدامي حسابك في البيت نزل من السلم وهي قدامو وطلع براة العمارة دفشه لجواة السيارة ومازن نازل بسرعة تمسك ميسون بايدو* على فين بلاش يامازن مازن *بس هاد مجنون راح يقتله ميسون ودموعها على خدها *لا ماهيقد يساوي شي ستو في البيت وماهيقدر يعمل معاها حاجة اسيل واختها وتيتة اسر على طاولة العشاء يدخل اسر وهو بيدفش هند قدامو ودموعها بتنزل *فوتي قدامي تقوم ستو بلهفة *هند اسر هند تتحامه فستو اسر يحاول يجذبها من حضن ستو توقف اسيل بوشو *وقف يااسر في إيه يدفعه من قدامو *هي القصة بيني وبين مرتي انتي مالك علاقة فيها ستو تضمها بقوة على صدرها *لا يااسر ماهتاخده من أيدي وفهمني الأول في إيه هند عملت. اسيل تمسك جسمه *أهدى يااسر اللي بتعملو ده غلط ستو ترفعها من حضنها وبتمسح دموعها *اهدي يابنتي وانتي عملتي ايه اسر *يعني هاتقولك ايه الهانم هاتقولك انها كانت مسقفلاني كل هالسنين وهي عم بتلتقي مع البنت اللي انا قولتلها ماتلتقي فيها وايه كمان بكل وقاحة تاركه بيت جوزها وقاعده عندها ستو *خلص يااسر ياابني انت ماقصرت فيها بكفي كدا وانتي هند اطلعي لفوق هند طلعت بتجري ستو *اسر لو ليا خاطر عندك ماتقرب عليها بشي البنت غلبانه اسر *بس ياستي.. ستو *اسر انا مش تيته وبتحبني خلص سامحه هي المرة اسيل *اي اسر ستك مع حق وبعدين انت ايه الي مخرشمك كدا هو انت متخانق اسر يدير وشو *مافيش اسيل *هو ايه اللي مافيش اقعد خليني جيب علبة الإسعافات اسر بنرفذة *قولتلك مافيش اسيل بتشد يده *اسمع انا بعرف انك عصبي ومابتردش عحد بس انت لسه مابتعرفني انا عنيده ومش ممكن حل عنك بالساهل تبتسم ابتسامة بريئه وهي بتغمز له اسر يبصلها بدهشة مش عارف يرد عليها بحاجة وهي *ايه ياعم متنح بتبصلي كدا مالك تعالى اقعد اسر يدور براسو كدا وكدا وبنهاية يسيب غرور على جنب ويقعد وهي طلعت الغرفة وجات راجعه وبايدها علبة الإسعافات وقعدت بوشو وبالقطن بتنضف الدم الي بوشو اسر بهدوء *عملتي ايه اسيل خفت ايدها وعامله نفسها مش فاكره *في إيه يمسك ايدها بغضب *مش ناقصة استعباط انتي فاهمه كويس انا قصدي على ايه إذا ماحبه براحتك انا مش بقسبك اسيل بهدوء *بس مرتك.. اسر يضغط عسنانه *انا قولت لك قبل كده انتي ملكيش دعوه بمرتي انا صوتي من دماغي ماحدا ليهو كلمه عليا اسيل بتردد *اناااا... انااا... ااانا موافقة اتجوزك وأخيرا بينت ابتسامة عوش اسر بموافقة اسيل اسر بابتسامة *الف مبروك ياعروسه تقوم اسيل يمسك ايدها على فين اسيل *حطلك عشا اسر *لا انا مش جعان يوقف بوشها وبرقه يمسح الدمعه اللي نزلت عخدها *انتي لو مش حابه الجواز ده مافي مشكلة عادي ننسى الفكره من أساسها بس مابدي شوف دموع على هدول العيون الحلوين اسيل وقلبها يدق بقوة من قرب اسر ليها وهي مش عارفة ترد بايه يقوم يبتسم لها ويرح على غرفتو يدخل يتفاجئ بهند واقعة عالارض مقطعه شراينها ودمها بينزف مازن يدخل شقتو وملامحو كلها غضب وفجأة يلتفت على صوت بيقول* وحشتني ياروميو الزمان.

Get In Touch

Cairo , Egypt

darr@elsayad121216.com

+01508281514